Več o zgodovini kemičnih vrtov
Zgodovina kemičnih vrtov je od samega začetka prepletena s poskusi, ki razmnoževanja oblik v kemičnih reakcijah primerjajo z biološkimi oblikami. Znanstvene raziskave iz zgodnjega 19. stoletja so si prizadevale dokazati, da se je biološko življenje razvilo iz neorganskega sveta fizike in kemije: iz kemičnih vrtov in osmotskih sil, iz difuzije in drugih fizikalno-kemijskih mehanizmov. Njihova prizadevanja na področju plazmogeneze in sintetične biologije je ovrgla genetika v 20. stoletju, ko je dokazala kompleksnost dednih celic z izolacijo DNK. V 21. stoletju, 29. maja 2015 je skupina 21. uglednih znanstvenic in znanstvenikov objavila raziskavo Od kemičnih vrtov h kemobrioniki (From chemical gardens to chemobrionics), ter ponovno pozvala k raziskavam zakonitosti samozdruževalnih struktur, ki naj bi bile pripeljale – kot predlagajo – do izvora metaboličnih sistemov v zgodnjih geoloških dobah Zemlje. (Iz besedila From chemical gardens to chemobrionics, (29. 5. 2015) pod katerega se je podpisalo 21 znanstvenic in znanstvenikov iz celega sveta.)
Robertina Šebjanič (SI) je intermedijska umetnica. V svojih delih umetnost prepleta z znanostjo in tehnologijo. Zadnja leta raziskuje predvsem žive sisteme, svoje umetniško-raziskovalne procese pa običajno izoblikuje v avdio-vizualne performanse, zvočna dela in kompleksne potopitvene instalacije.Vsebinsko svoje ideje in koncepte pogosto realizira v sodelovanju z drugimi avtorji, zato njena dela utelešajo interdisciplinarnost in neformalno integracijo. Robertina je soustanoviteljica in aktivna članica skupine Theremidi orchestra in članica mednarodne mreže Hackteria network. Leta 2016 je na festivalu Ars Electronica v Linzu prejela častno omembo v kategoriji Interactive Art + za porject Aurelia 1+Hz / proto viva sonification ter bila nominirana za nagrado STARTS 2016 z projektom Časovni zamik / kemobrionični vrt. 2016 je prejela nominacijo Beli Aphroid za delo Aquatocene. Performirala in razstavljala je na številnih mednorodno odmevnih prizoriščih in dogodkih kakor so: Ars electronica Linz, Kosmica_Mexico City, Le Cube_Paris, Art Laboratory Berlin, Mladi Levi_Ljubljana, Piksel_Bergen, Device art 5.015 Klovičevi dvori_Zagreb & Eastern Bloc_Montreal, Eyebeam_New York, PORTIZMIR#3_ Izmir, Kiblix festival_Maribor, Gallery Kapelica_Ljubljana …
Ida Hiršenfelder [beepblip] je kuratorka, ki živi in dela v Ljubljani. Kot avtorica deluje tudi v polju zvočne in intermedijske umetnosti. Zanima jo zgodovina medijev, arhivi, njihovo izginevanje in medijska arheologija. Pri projektih, ki so vezani na digitalne arhive sodeluje z Muzejem za sodobno umetnost Metelkova, +MSUM. Od leta 2011 je članica DIY zvočnega kolektiva Theremidi Orchestra. Z intermedijsko umetnico Sašo Spačal dela serijo sonoseizmičnih instalacij (Skorja, 2014, Zemlja, 2015) in druge zvočne eksperimente. Skupaj sta tudi soustanoviteljici Iniciative ČIPke. Z delom Časovni zamik: Kemobrionični vrt, v soavtorstvu z Robertino Šebjanič in Alešem Hiengom – Zergonom, so se predstavili na festivalu Ars Electronica (2016) v osrednji razstave Radical Atoms in na razstavi Device_art 5.016 v Montrealu. radioCona je njeno kompozicijo AM_on_FM / sine_wave predstavila v izboru premiernih zvočnih del radioCona:wolFMoon.
Aleš Hieng – Zergon je DJ in glasbeni producent, od leta 2003 član kolektiva Synaptic. Pri svojih nastopih v živo uporablja analogno proizvedene, modulirane zvoke in šume ter jih kombinira s terenskimi posnetki. Kot DIY entuziast gradi module za modularne sintetizatorje zvoka in efekte. V naravi, okolju in industrijskih objektih snema zvoke, ki jih uporablja pri svoji glasbeni produkcij in live actih. Z umetnico Robertino Šebjanič je sodeloval pri avdio-vizualnem projektu echo 10-9. Je so-avtor trajajoče zvočno-kemijske instalacije Time Displacement – Chemobrionic Garden v sodelovanju z Robertino Šebjanič in Ido Hiršenfelder, ki je bila leta 2016 razstavljena na festivalu Ars Electronica v Linzu, v okviru razstave Radical Atoms. S svojo avtorsko glasbo od leta 2007 sodeluje na Chilli Space kompilacijah. Leta 2012 je izdal tudi solo kratkometražec Escalator EP na založbi Synaptic Pathways.